Dolce & Gabbana je luksuzan talijanski brand osnovan u gradu Legnano, udaljenom svega 20 kilometara od Milana. Osnivači su dvojica prijatelja Domenico Dolce i Stefano Gabbana.
Njihovo prijateljstvo započinje 1980. godine na modnim revijama u Milanu, nakon suradnje s istom modnom kućom. Dvije godine nakon, kreću u partnerstvo koje prerasta u brand i dan danas poznat pod nazivom Dolce & Gabbana, te otvaraju prvu trgovinu 1986. godine. Kako je vrijeme prolazilo, ovi dizajneri su bili sve uspješniji u zajedničkoj nakani te su samouvjereno izbacivali kolekcije ženske pa tako i muške odjeće, parfema, nakita, cipela i u konačnici dioptrijskih i sunčanih naočala. Svojim dizajnom nametali su trendove za nadolazeće sezone i postavljali ljestvicu kvalitete veoma visoko. Prve naočale s njihovim potpisom izašle su 2006. godine kao novost na tržištu zbog njihove sofisticiranosti i elegancije. Naočale koje su izlazile tih godina bile su uglavnom jednolične i ponavljajućih boja kao što su siva ili smeđa. Glavna inspiracija im je njihov „DNA“ a to je Sicilija i njena okolica.
Utkavši u naočale boje mora, prekrasnih ulica Sicilije te njenog krajolika, stvorili su do tada neviđen dizajn u modnom svijetu. Okosnica dizajna je kontrast boja ali i njihovo sklapanje u cjelinu. Tako su naočale morale biti vizualno drugačije, raznolikih boja, oblika, ali opet profinjene i svakodnevno nosive. Možemo reći da su pioniri u trendu mačkastih modela okvira te su jedini brand koji u svojoj ponudi sadrži raznolikost u toj vrsti naočala. Zapravo, taj potez u modnom svijetu je veoma očekivan od njih s obzirom da sve njihove naočale teže luksuzu, prestižnim materijalima te pomno urađenim detaljima. Dovoljan dokaz njihove kvalitete i autentičnosti je taj da ih nose poznate osobe ali i „obični“ ljudi. Kolekcije su lako dostupne širokoj populaciji kupaca.
Dioptrijski okviri se izrađuju od kvalitetne plastike (acetat) te veoma laganog metala. Njihovi najprodavaniji okviri dolaze u modelima koji su plastični na prednjem dijelu te na ručkama prelaze u elegantan spoj metala sa plastikom. Pošto su dizajneri veliki obožavatelji boja, naknadno su izbacili zasebnu liniju dioptrijskih okvira pod imenom D&G namijenjenu mlađoj populaciji kao i generaciji „milenijalaca“. Modeli okvira su vibrantniji, istaknutiji na licu, raznih boja, te idu u korak sa trendovima.
Uz ovaj popularan brand niti jedna dob nije zakinuta pa se mogu naći modeli prikladniji za posao i čitanje ali i dioptrijski okviri u koje možete staviti sunčana stakla, jer toliko su efektni.
U Mojoj Optici možete isprobati najnovije modele ovog branda i uvjeriti se kako svaki okvir priča svoju priču na Vašem licu. Vjerujte nam, koji god model odabrali, nećete ga željeti skinuti!
Na kraju, kako bi zaokružili napisano, najbolje će nam pomoći citat jednog od osnivača;
„ Nadam se da će ljudi zapamtiti Dolce & Gabbana zbog senzualnosti, mediteranskog načina dizajna i iskrenosti prema životu.“
Domenico Dolce